ماں اور بہن پر ہتھوڑی ، ہلمٹ سے تشدد، دونوں بھائی جیل چلے گئے

0 0
Read Time:1 Minute, 42 Second


پشاور( زمینی حقائق ڈاٹ کام)والدہ اور بہن کو جائیداد میں حصہ مانگنے پر تشدد کرنے والے بیٹوں کو گرفتار کرلیا گیا، تشدد کی ویڈیو سوشل میڈیا پر آنے کے بعد لوگوں نے سخت ردعمل کااظہار کیا تھا۔

شروع میں جب وڈیو وائرل ہو ئی جس میں 2 سفاک ملزمان کو ہتھوڑی اور ہیلمٹ سے اپنی والدہ اور بہن کو مار پیٹ کرتے دیکھا جاسکتا ہے دیکھنے والوں کو جائے وقوعہ کا پتہ نہیں تھا تاہم تشدد کرنے والے پشتو میں اپنی خواتین پر برس رہے تھے۔

ویڈ میں اس شرمناک فعل پر سوشل میڈیا صارفین نے سفاک اور بے شرم ملزمان پر خوب لعن طعن کی اور انہیں کڑی سزا دینے کا مطالبہ کیا تھا جس کے بعد پولیس نے بھی ان کی تلاش شروع کردی۔

پولیس جلد ان تک پہنچ گئی تو پتہ چلا کہ دونوں پشاور کے رہائشی ہیں جو کہ بہن اور والدہ پر تشدد کررہے تھے پولیس نے ان دونوں بھائیوں کو گرفتار کرکے حوالات میں ڈال دیاہے ۔

پولیس کے مطابق ابتدائی تفتیش میں پتہ چلا ہے کہ دو نوں بھائیوں نے جائیداد کے تنازع پر بہن اور ماں پر تشدد کیا۔ بہن جائیداد میں اپنا حصہ مانگ رہی تھی۔

پولیس نے آفتاب اور ارشد ولد عبدالحنان کیخلاف مقدمہ درج کرکے امین کالونی کے رہائشی دونوں بھائیوں کو مجسٹریٹ کی عدالت میں پیش کرکے جسمانی ریمانڈ کی درخواست کی، تاہم عدالت نے ملزمان کو جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا۔

عدالت پیشی کے موقع پر پولیس حراست میں ملزمان میڈیا سے منہ چھپاتے رہے اور ان کے ساتھ آئے افراد کی جانب سے میڈیا کو ویڈیو بنانے سے روکنے کی کوشش بھی کی گئی ۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
100 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
0Shares

Comments are closed.

Translate »