نواز شریف کے گھر کے باہر پاکستانیوں کا احتجاج،ہائیڈ پارک اور آسٹریلیا میں ریلیاں

لندن(ویب ڈیسک) لندن میں نواز شریف کے گھر کے باہر پاکستانیوں کا احتجاج،ہائیڈ پارک اور آسٹریلیا میں ریلیاں اور جلسہ کیا گیا، آسٹریلیاکے شہر میلبرن میں تحریک وطن عمران خان کے حق میں سڑکوں پر نکل آئے۔

پاکستانیوں کی بڑی تعداد نے لندن میں مسلم لیگ ن کے قائد سابق وزیراعظم نواز شریف کی رہائش گاہ کے سامنے احتجاج کیا، امپورٹیڈ حکومت نامنظور کی نعرہ بازی کی گئی۔

نواز شریف کے گھر کے باہر ہزاروں لوگ جمع ہو گئے اور پاکساتن میں عمران خان کی حکومت تبدیلی کے خلاف احتجاج کیا ، مظاہرین نے اسے بیرونی اشارے پر ایکشن قرار دیا۔

دوسری طرف پاکستانی کمیونٹی کی جانب سے ہائیڈ پر میں بھی احتجاجی مظاہرہ کیا گیا اس موقع پر بھی ہزاروں افراد جمع ہوئے اور امپورٹڈ حکمرانوں کو تعیناتی نامنظور کے نعرے لگائے ۔

ہائیڈ پارک میں احتجاج کے دوران ایک عورت کی ویڈیو بھی وائر ل ہورہی ہے جو کہ رو رو کر عمران خان کو وزارت عظمیٰ سے ہٹانے پر احتجاج کررہی ہے اس کا یہ بھی کہنا ہے ہم بھیکاری نہیں خودار قوم ہیں۔

 

سارا ٹبر چور ہے! بدترین ہارس ٹریڈنگ کے ذریعے پاکستان میں عوامی مینڈیٹ کی توہین کرکے امپورٹڈ غلام تعینات کرنے کے خلاف لندن ہائیڈ پارک میں پاکستانی کمیونٹی کا احتجاجی مظاہرہ کیا اور چئیرمین عمران خان کے ساتھ اظہار یکجہتی کیا۔

آسٹریلیا کے شہر میلبورن میں بھی پاکستانی تارکین وطن کی بڑی تعداد نے عمران خان کے حق میں اور پاکستان میں امپورٹڈ حکومت کے خلاف احتجاج کیا ہے۔

0Shares

Comments are closed.