ذوالفقار علی بھٹو نے ملک کو متفقہ آئین دیا، پیپلزپارٹی سعودی عرب

0 0
Read Time:1 Minute, 9 Second

ریاض(زمینی حقائق ڈاٹ کام) سعودی عرب میں پاکستان پیپلزپارٹی کی جانب سے 5 جولائی کے حوالے سے خصوصی تقریب کا اہتمام کیا جس میں مقررین نے ذوالفقار علی بھٹو کی خدمات پر روشنی ڈالی.

تقریب میں مقررین نے کہا کہ پانچ جولائی ملکی تاریخ کا وہ سیاہ دن ہے جب ذوالفقار علی بھٹو کی جمہوری حکومت کا تختہ الٹ کر جمہوریت کو نقصان پہنچایا گیا.

سعودی دارالحکومت ریاض میں ہونے والی تقریب میں مقررین نے کہا کہ پاکستان پیپلزپارٹی ریاض ریجن کی جانب سے پانچ جولائی یوم سیاہ کی تقریب کا اہتمام کیا ہے.

مقررین نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ذوالفقار علی بھٹو شہید ملکی تاریخ کے سب سے بڑے لیڈر تھے جھنوں نے اپنے دور اقتدار میں پاکستان کو متفقہ آئین دیا.

انھوں نے کہا کہ یہ ذوالفقار علی بھٹو ہی تھے جنھوں نے ملک کو دفاعی اعتبار سے ناقابل تسخیر بنانے کی بنیاد رکھی اور ملک میں ایسی اصلاحات لائے جس سے جمہوری ادارے مضبوط ہوئے.

عوام میں سیاسی اور جمہوری سوچ بیدار کی مگر پانچ جولائی 1977 کو ایک ڈکٹیٹر نے عوامی حکومت کا تختہ الٹ کر جمہوریت کو شدید نقصان پہنچایا جسکے بعد جمہوریت اج تک مضبوط نہیں ہوسکی ہے.

تقریب سے احسن عباسی، سردار رزاق، ریاض راٹھور، صداقت حسین، وسیم ساجد، غلام نبی نواب، ملک عبدالکریم خان سمیت دیگر نے بھی اظہار خیال کیا.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
0Shares

Comments are closed.

Translate »