فوٹو: فائل

کراچی( زمینی حقائق ڈاٹ کام) ڈاکٹرعامر لیاقت حسین سے ان کی بیوی "طوبیٰ ” نے خلع لے لی ،دونوں کی علحیدگی کی تصدیق طوبیٰ انور کی طرف سے کی گئی ہے۔

اداکارہ و ماڈل طوبی انور نے اپنے سوشل میڈیا اکاوئنٹ سے تصدیق کی ہے کہ انہوں نے پاکستان تحریک انصاف کے رکن قومی اسمبلی اور ٹی وی میزبان و اسکالر عامر لیاقت حسین سے خلع لے لی ہے۔

سیدہ طوبیٰ انور کا کہناہے کہ بھرے دل کے ساتھ بتا رہی ہوں کہ 14ماہ تک شوہر سے الگ رہنے کے بعد باالآخر میں نے ڈاکٹر عامر لیاقت حسین سے عدالت کے زریعے خلع لے لی ہے۔

اداکارہ نے شوہر سے علیحدگی کا سبب بتائے بغیر بتایا کہ انہیں صلح کی کوئی صورت نظر نہیں آئی، جس کے بعد انہوں نے مجبور ہوکر خلع لی،دونوں کی شادی 2018میں ہوئی تھی۔

http://

اپنی تحریر میں اداکارہ طوبیٰ انور نے میڈیا اور مداحوں سے اپیل کی کہ ان کے مشکل وقت کا بھرم رکھ کر ان کی پرائیویسی کا بھی خیال رکھا جائے جس کامطلب اس اس معاملے زیادہ اچھالنے سے گریز کرنا ہی ہے۔

عامرلیاقت کی سابق اہلیہ سیدہ طوبیٰ انور کا کہنا تھا کہ ان کے لیے یہ مشکل وقت ہے مگر انہیں یقین ہیکہ خدا ہر کسی کے لیے ہمیشہ اچھے ہی فیصلے کرتے ہیں۔

طوبیٰ انور کی گئی اپیل کے باعث عامر لیاقت سے خلع کی تصدیق کی پوسٹس پر کئی شوبز شخصیات، صحافیوں اور مداحوں نے ان کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

http://

واضح رہے ڈاکٹرعامر لیاقت نے ماڈل و اداکارہ طوبی عامر سے 2018 میں شادی کی تھی تاہم یہ شادی خفیہ رکھی گئی تھی مگر عامر لیاقت حسین نے انتخابات کے دوران کاغذات نامزدگی میں دوسری اہلیہ کے نام سے ان کا ذکر کیا تھا۔

عامرلیاقت حسین کی طرف سے دوسری شادی کے بعد ان کی پہلی شادی ختم ہوگئی تھی اور ان کی پہلی اہلیہ سیدہ بشریٰ نے دسمبر 2020 میں طلاق کی تصدیق کی تھی کہ انھیں عامرلیا قت نے طلاق دیدی ہے۔

اس سے قبل بھی دونوں کی علیحدگی اور طلاق کی خبریں گردش کرتی رہی ہیں تاہم خود عامرلیاقت حسین نے طلاق کی خبروں کو مسترد کردیا تھا مگر اس بار خود طوبیٰ انور نے خلع کی تصدی کردی ہے۔

0Shares

Comments are closed.