ریحام خان کی گاڑی پرفائرنگ جھوٹ اور ڈرامہ قرار دیدیا گیا

فوٹو:فائل

اسلام آباد( ویب ڈیسک)ریحام خان کی گاڑی پرفائرنگ جھوٹ اور ڈرامہ قرار دیدیا گیا،لوگوں کی بڑی تعداد نے ریحام کے ٹویٹ کو ایک چال قراردیدیا، سوشل میڈیا پرلوگوں کی بڑی تعداد حملے کی خبر کو ڈرامہ قرار دے رہی ہے، ایک صارف نے پوچھا کہ عمران خان کی طلاق یافتہ ہونے کے سوا تمہارہ تعارف کیاہے؟

عمران خان کی سابق اہلیہ ریحام خان نے گزشتہ روز ٹویٹ کیا تھا جس میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ ان کی گاڑی پر فائرنگ ہوئی ہے تاہم وہ اس میں موجود نہیں تھیں،ایک تھانے میں درخواست بھی دی گئی ۔

ابھی تک میڈیا پراس گاڑی پر گولیاں لگنے کی کوئی تصویر نہیں دکھائی گئی نہ ہی واقعہ کا کوئی عینی گواہ ہے ، بقول ریحام خان کے وہ اس گاڑی میں خود موجود بھی نہیں تھیں ،بتایا گیاہے کہ یہ واقعہ آئی جے پی روڈ پر پیش آیا۔

http://

ریحام خان کے ٹویٹ کے بعدفالواپ میں پرسنل سیکرٹری کے مطابق واقعے کی تحقیقات اور سیکیورٹی کے حصول کے لئے درخواست تھانہ شمس کالونی میں جمع کرا دی ہے۔

دنیا بھر کے میڈیا میں یہ خبر چل رہی ہے کہ ریحام خان کی گاڑی پر حملہ ہوا ہے تاہم پاکستانیوں کی ایک بڑی تعداد اسے جھوٹ اور ڈرامہ کہہ رہی ہے، ایک صارف نے یہ بھی لکھا ہے کہ ریحام خان کو جس کام کیلئے پاکستان بلایا گیاہے وہ شروع ہو گیاہے۔

نجم بن اسد نے لکھا کہ ڈرامہ کوئین جس کام سے بلائی گئی ہو وہ کرنا شروع کردیا تم نے۔ ؟ طارق رحیم نے ٹویٹرپر لکھا کہ اس کی اوقات ہی کیاہے، زبردستی کی لیڈر بنی ہوئی ہیں۔

http://

ایک خاتون ڈاکٹر زہرہ فاطمہ نے لکھا کہ کسی نے حملہ کرنا ھوتا تو بی بی تمہاری کار روکنے کے بعد تم کو زندہ نہیں چھوڑتا ،تم ایک گولی کی مار نہیں ھو۔یہ سب جھوٹ اور ڈرامہ ھے صرف یہ ثابت کرنے کے لیئے کے تم کوئی بہت اہم شخصیت ھو ۔

ایک شخص’ سید’ نے لکھا ہے کہ ابصار عالم، اسد طور جسٹس فائز عیسی کی بیوی وغیرہ کی طرح آپ پر بھی پاکستانی اداروں نے ہی حملہ کیا ہوگا نہ ؟اور لگتا ہے کہ آپکے پاس بھی کوئی طوطا ہی ہوگا جس نے بچا لیا۔

http://

واضح رہے اس سے قبل برطانیہ میں قیام کے دوران ریحام خان زلفی بخاری کے خلاف بھی پراپیگنڈا کا ایک کیس عدالت میں ہار گئی تھیں جس میں انھیں ہرجانہ بھی ادا کرنے کاحکم ملا اور معافی بھی مانگنی پڑی تھی ۔

0Shares

Comments are closed.