خیبر پختوا قائد اعظم ٹرافی کے دفاع میں کامیاب، نادرن کوفائنل میں شکست

کراچی( زمینی حقائق ڈاٹ کام)خیبر پختوا قائد اعظم ٹرافی کے دفاع میں کامیاب، نادرن کوفائنل میں شکست ہوگئی، اس کامیابی کے ساتھ خیبرپختونخوا نے ڈومیسٹک میں مسلسل5 واں ٹائٹل جیت لیا ۔

کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے گئے فائنل میچ کے آخری روز خیبرپختونخوا کے بولرز نے عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے ناردرن کو 169 سے ہرا دیا، ناردرن کی ٹیم بڑا ہدف حاصل کرنے میں ناکام رہی۔

ناردرن کی ٹیم 384 رنز کے تعاقب میں 214 رنز پر ہمت ہار گئی، محمدہریرہ57 اور فرحان ریاض49 رنز بنا سکے۔ ساجدخان نے 5، افتخار اور وسیم جونیئر نے 2،2 وکٹیں حاصل کیں۔

http://

اس سے قبل خیبرپختونخوا دوسری اننگز میں 265 بنا کر آوٹ ہوئی تھی اور ناردرن کو جیت کے لیے 384 رنز کا ہدف دیا تھا تاہم ناردرن کے ینگ ٹیم کی بیٹنگ لائن منزل تک پہنچنے سے پہلے لڑ کھڑا گئی۔

پہلی اننگز میں افتخار احمد کی سنچری کی بدولت خیبر پختونوخواہ نے 374 رنز بنائے تھے. جواب میں ناردرن کی پوری ٹیم 256 رنز بنا کر آؤٹ ہوگئی تھی. حیدر علی 81 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے تھے.

http://

ناردرن کے مبصر خان کو ٹورنامنٹ کا بہترین کھلاڑی، اوپنر محمد حریرہ کو ایونٹ میں ٹرپل سنچری کا اعزاز حاصل کرنے بہترین بیٹنگ پر بہترین بیٹر جبکہ روحیل نزیر بہترین وکٹ کیپر قرار دیا گیا۔

. فائنل میں سنچری اور دو وکٹیں حاصل کرنے پر خیبر پختونوخواہ کے کپتان افتخار احمد کو پلیئر آف دی فائنل جبکہ علی عثمان کو بہترین باؤلر کا انعام دیا گیا،ایونٹ کی فاتح ٹیم کو ایک کروڑ روپے جبکہ رنرزاپ کو پچاس لاکھ روپے کا انعام دیا گیا۔

http://

قائد اعظم ٹرافی میں حیدر علی کی کارکردگی اچھی رہی تاہم محمد حریرہ کی شکل میں پاکستان کو ایک نوجوان بلے باز میسر آیاہے جو یقینا آگے چل کر قومی ٹیم کا بھی اثاثہ ثابت ہوگا۔

0Shares

Comments are closed.