خطے میں دیر پا امن کیلئے مسلہ کشمیر کا فوری حل چاہتے ہیں، ترجمان طالبان


کابل( زمینی حقائق ڈاٹ کام) ترجمان طالبان سہیل شاہین نے ایک بار پھر انتباہ کیا ہے کہ بھارتی میڈیا طالبان مخالف پراپیگنڈا سے باز ا ٓ جائے ۔


افغان میڈیا کے مطابق طالبان کے دوحہ میں سیاسی دفتر کے ترجمان سہیل شاہین نے واضح کیاہے کہ امارت اسلامی مسئلہ کشمیر کو صرف جغرافیائی مسئلہ نہیں سمجھتی ہے۔

انھوں نے کہا کہ امارات اسلامی کے نزدیک اس مسئلے کا پورے خطے میں دیر پاء امن کے قیام اور مظلوم مسلمانوں کے حقوق کے لیے فوری حل چاہتی ہے۔

سہیل شاہین نے کہا کہ امارت اسلامی کو کشمیر فلسطین اور بھارت سمیت کہیں بھی مسلمانوں پر ظلم ہورہا ہوتو انکے حق میں آواز بلند کرنے کا حق حاصل ہے اسی طرح مسئلہ کشمیر پر بات کرنے کا حق رکھتی ہے۔

سہیل شاہین جو کہ ترجمان خارجی امور امارت اسلامی ہیں نے بھارتی میڈیا کے کردار پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے بھارتی میڈیا طالبان فوبیا میں مبتلا ہے اور بہت زیادہ پروپیگنڈے کر رہا ہے۔

انھوں نے متنبہ کیا کہ بھارتی میڈیا طالبان مخالف پروپیگنڈے سے باز رہے، اس سے قبل کابل پر غلبہ حاصل کرنے کے بعد طالبان رہنما اور ترجمان بھارتی میڈیا کے پراپیگنڈا کی نشاندہی کر چکے ہیں۔

افغان میڈیا کے مطابق پنجشیر میں جاری لڑائی میں بھی بھارتی میڈیا احمد مسعود کی زیر کمان علاقے میں طالبان کے خلاف نہ صرف پراپیگنڈا کررہاہے بلکہ جعلی سوشل میڈیا اکاوئنٹ کے زریعے بھی غلط معلومات پھیلا رہاہے۔

0Shares

Comments are closed.