ترکی کو مدد کی پیشکش، ترک حکومت و عوام کے ساتھ ہیں، عمران خان

0 0
Read Time:1 Minute, 46 Second


اسلام آباد(زمینی حقائق ڈاٹ کام )وزیراعظم عمران خان نے ترکی میں خوفناک آتشزدگی پر ترکی کو مدد کی پیشکش کرتے ہوئے کہا ہے کہ مشکل وقت میں ترک حکومت اور عوام کی مددکیلئے تیار ہیں۔

ٹوئٹر پر جاری پیغام میں وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ ترکی کے جنگلات میں لگی آگ سے نقصان پردکھ میں شریک ہیں اس صورتحال پر ہم ترکی کی حکومت اور عوام کیساتھ ہیں۔

عمران خان نے کہا کہ پاکستان اس مشکل وقت میں اپنے برادر دوست ملک ترکی مدد کے لیے پوری طرح تیار ہے اور ترک حکومت کو پیشکش درپیش کسی بھی مدد کے لیے ہے۔

واضح رہے ترکی کے جنوبی ساحلی خطے میں متعدد مقامات پر لگی آگ کے نتیجے میں 4 افراد ہلاک اور 180 سے زائد زخمی ہوچکے ہیں جبکہ آگ نے سیاحتی مقامات سمیت 6 صوبے کو لپیٹ میں لے لیا۔

آگ انطالیہ کے مشرق میں 75 کلومیٹر کے فاصلے پر کم آبادی والے علاقے میں ایک ریزورٹ سے پھیلی جو روسی اور مشرقی یورپی سیاحوں میں مقبول تھا۔

ہوٹلز اور ریزورٹس سے گھرے ساحلی مقام تک آگ پھیل گئی، سوشل میڈیا اور ترک ٹیلی ویژن پر سامنے آنے والی فوٹیجز میں رہائشیوں کو گاڑوں سے نکلتے اور دھویں سے بھری سڑکوں پر اپنی زندگی بچانے کے لیے بھاگتے دیکھا جا سکتاہے۔


امداد پہنچانے کی کوشش میں ایک 25 سالہ شخص بھی ہلاک ہوگیا، اب تک 183 افراد کو ہسپتالوں میں داخل کیا جاچکا ہے،وزیر زراعت بکر باک دیمیرلی نے بتایا کہ جنوبی ساحل پر نئی آگ لگنے کی وجہ سے ایک ہوٹل کو بھی خالی کروایا گیاہے۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم نے ترکی کو پیش کش کرتے ہوئے ساتھ ساتھ متوقع مدد کیلئے تیار رہنے کے احکامات دیئے ہیں اور ترک حکومت کی طرف سے جس شعبہ کیلئے بھی کہا گیا پاکستان مدد کرے گا۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Comments are closed.

Translate »