ترکی میں لگی خوفناک آگ پھیلنے لگی،3افراد جاں بحق،140زخمی


انقرہ (ویب ڈیسک) ترکی کے جنگلات میں بڑے پیمانے پر خوفناک آگ لگی ہوئی ہے جس کے نتیجے میں اب تک 3 افراد جاں بحق 140 سے زائد افراد زخمی ہو گئے ہیں اور گرینڈ ریسکیو آپریشن بھی جاری ہے اورمتاثرہ علاقوں سے لوگوں کو نکالنے کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق ترکی ترکی کے جنوبی علاقوں کے جنگلات میں لگی آگ پر قابو پانے کے لیے کوششیں جاری ہیں۔۔ترک حکام کے مطابق 35 جہاز، 457 گاڑیاں اور 4 ہزار فائر فائٹر آگ بھجانے کے عمل میں مصروف ہیں۔

ترک ساختہ بغیر پائلٹ کے ہیلی کاپٹرز بھی ریسکیو آپریشن میں حصہ لے رہے ہیں۔متاثرہ علاقوں میں 75 کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ہواؤں سے آگ پھیلتی جا رہی ہے۔

بتایا جاتاہے کہ بعض علاقوں میں جنگلوں میں لگی آگ آبادی تک پہنچ گئی ہے،ترک وزیر جنگلات کا اس سلسلے میں کہنا ہے کہ آتشزدگی میں قابو پانے میں وقت لگے گا ،متاثرہ علاقوں سے کئی دیہات خالی کرا لیے گئے ہیں۔

آگ سے سیاحتی مقام مرمر یس میں کئی گھر اور ہوٹل بھی آگ کی زد میں آ چکے ہیں،فائر فائٹرز انتظامیہ کے مطابق 17صوبوں میں 60 مقامات پر جنگلات میں آگ لگی ہوئی ہے۔حکام کا کہنا ہے آگ لگنے کی وجہ جاننے کے لیے تحقیقات جاری ہیں۔

سوشل میڈیا پر وائرل تصاویر میں آگ لگنے کے نتیجے میں خوفناک مناظر دیکھے جا سکتے ہیں، جب کہ ٹوئٹر پر پرے فار ترکی نام سے ٹاپ ٹرینڈ کررہاہے۔

0Shares

Comments are closed.