بالا کوٹ و زلزلہ زدہ علاقوں میں تعمیر نو مکمل کرنے کی ہدایت


اسلام آباد( زمینی حقائق ڈاٹ کام )وزیراعظم عمران خان نے زلزلہ زدہ علاقوں میں تعمیرنو کا کام جلد مکمل کرنے کی ہدایت کردی ہے اور کہا ہے کہ لوگ کتنے سالوں سے تعمیر نو کے منتظر ہیں۔

وزیراعظم کی صدارت میں زلزلہ زدگان کی بحالی کے ادارے ایرا کی کارکردگی سے متعلق اجلاس ہوا جس میں زلزلہ زدہ علاقوں کی تعمیر نو اور ترقیاتی منصوبوں کا جائزہ لیا گیا۔

اجلاس میں نیو بالاکوٹ سٹی کی تعمیر سے متعلق بھی بریفنگ بھی دی گئی جس پر وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ پندرہ سال سے زائد عرصہ گزر چکاہے ان علاقوں میں کام مکمل نہیں ہو سکا انھوں نے کہا تعمیر نو جلد مکمل کی جائے۔

اجلاس میں وزیراعظم نے زلزلہ زدگان کی سہولت کے لئے جاری منصوبوں کو جلد از جلد مکمل کرنے کا حکم دیتے ہوئے کہا کہ متعلقہ ادارے زلزلہ زدہ علاقوں کی تعمیرنو کا کام جلد مکمل کرنے پر توجہ دیں۔

اجلاس میں وزیرمنصوبہ بندی اسد عمر، چیئرمین این ڈی ایم اے اور دیگر اعلی حکام نے بھی شرکت کی اور بریفنگ میں بتایا گیا کہ 2006 سے اب تک ایرا نے اپنے 14 ہزار 714 منصوبوں کا 75فیصد مکمل کرلیا ہے۔

اجلاس کو بتایا گیا کہ ایرا کی جانب سے 14 فیصد ترقیاتی منصوبے تاحال زیر تعمیر ہیں، زیر تعمیر منصوبوں میں خیبرپختونخوا کے 885 اور آزادکشمیر کے 1214 منصوبے شامل ہیں۔

واضح رہے 8اکتوبر2005کو آنے والے زلزلہ میں 40ہزار سے زائد افراد لقمہ اجل بن گئے تھے اور انفرسٹرکچر تباہ ہو گیا تھا خاص کر اس زلزلہ سے بالا کوٹ او ر مظفر آباد میں زیادہ جانی نقصان ہوا۔

0Shares

Comments are closed.