چائنہ سینٹر میں "ہفتہ سیاحت اور ثقافت” ثقافتی سرگرمیوں کا آغاز


اسلام آباد( زمینی حقائق ڈاٹ کام)پاکستان میں قائم چائنا کلچرل سینٹر نے گزشتہ روز "ہفتہ سیاحت اور ثقافت” کے موقع پر چین کی آن لائن ثقافتی سرگرمیوں کا آغاز کر دیا ہے۔

چائنا کلچرل سینٹر نے جون کے وسط میں "2021 ہفتہ چینی سیاحت و ثقافت” منانے کے لئے گزشتہ روز سے اپنے آفیشل فیس بک پیج پر آن لائن سرگرمیوں کا آغاز کر دیا۔

اس پروگرام کا مرکزی خیال "خوبصورت چین” کی شہبی کو فروغ دینا اور تین بڑے حصوں پر توجہ مرکوز کر کے کہانی سنانا ہے، جو خوبصورت "دیہی اور ناقابل تسخیر ورثہ تحفظ” , ” آئس اینڈ برف سیاحت اور،فوڈ کلچر، ہیں۔

ہفتہ سیاحت اور ثقافت کا مقصد بیجنگ سرمائی اولمپکس کو فروغ دینا ہے اور چین کی سیاحت و ثقافت کی توجہ کا مظاہرہ کرنا ہے چین کے شاندار قدرتی مناظر، رنگین ثقافتی ذخائر، اور تیز رفتار دیہی اور شہری ترقی کو اجاگر کرنا ہے۔

اس حوالے سے جاری پریس ریلیز میں کہا گیاہے کہ امن و اطمینان کے ساتھ زندگی بسر کرنے والے افراد کے خوبصورت نظارے کی تعریف اور تجربہ کرنے کے لیے آن لائن ہمارے ساتھ ان سرگرمیوں میں بشامل ہوں۔

آنے والے چند ہفتوں میں، چائنہ کلچرل سینٹر پاکستان مختصر ویڈیوز، ایچ 5 منی پروگرامز، ٹریلرز اور پوسٹرز، کارکردگی، ثقافت، ثقافتی ورثہ، کھانا، خوبصورت مناظر اور بہت کچھ دلچسپ ورچوئل اور آن لائن سرگرمیاں اپنے فیس بک پیج پر شئیر کریگا۔

0Shares

Comments are closed.