وسیم اکرم کی اہلیہ شنیرا طلبہ جوڑے کی ویڈیو پر چپ نہ رہ سکیں

0
0 0
Read Time:1 Minute, 29 Second

اسلام آباد(ویب ڈیسک) وسیم اکرم کی اہلیہ شنیرہ اکرم بھی لاہور کی ایک نجی یونیورسٹی میں طلبہ جوڑے کی سرے عام محبت کی نمائشی ویڈیو پر خاموش نہ رہ سکی.

دو دن قبل لڑکی کی لڑکے کو شادی کی پیشکش کرتے وقت کی ویڈیو وائرل ہوئی تھی جس کے بعد یونیورسٹی انتظامیہ کی جانب سے دونوں کو نکال دیا گیا تھا۔

طلبہ جوڑے کی کھلے عام گلے ملنے کی ویڈیو سامنے آنے کے بعد ٹوئٹر پر یہ معاملہ ٹرینڈ کرنے لگا اور صارفین کی جانب سے اس حوالے سے ملے جلے ردعمل بھی سامنے آئے۔

ویڈیو وائرل ہونے کے بعد زیادہ تر سوشل میڈیا صارفین یونیورسٹی انتظامیہ کو لڑکا لڑکی کو نکالنے کی حمایت کر رہے ہیں جب کہ چند صارفین کی جانب سے فیصلے کی مذمت بھی کی جا رہی ہے۔

پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان وسیم اکرم کی اہلیہ شنیرا اکرم بھی اس ایشو پر چپ نہ رہ سکیں،شنیرا اکرم نے کہا کہ تمام تر قوانین کا اطلاق کریں لیکن آپ محبت کو نہیں نکال سکتے، یہ ہمارے دلوں میں ہے۔

شنیرا اکرم نے کہا کہ محبت نوجوانی کا سب سے بہترین جُز ہے اور یہ زندگی کو جینے کے قابل بناتی ہے، آپ کسی ادارے سے کہیں زیادہ محبت سے سیکھتے ہیں۔

تاہم شنیرا اکرم نے محبت کے اظہار کے اس طریقہ پر کمنٹ نہیں کیا جو کہ مزکورہ یونیورسٹی میں طلبہ جوڑے نے اپنایا کیونکہ اس انداز کی اسلام اجازت دیتا ہے نہ کسی تعلیمی ادارے کا ضابطہ اخلاق.

ٹوئٹرپر ایک صارف نے ردعمل میں لکھا ہےکہ یونیورسٹی سے جوڑے کو نکالنے کی مخالفت کرنے والوں کو یہ نہیں بھولنا چائیے کہ طلبہ طالبات یہاں علم کے حصول کیلئے آتے ہیں اس کام کیلئے نہیں آتے.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
0Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »