چور گھر سے زیورات نہ ملنے پر اہل خانہ کیلئے دلچسب پیغام چھوڑ گیا

0 0
Read Time:1 Minute, 24 Second

فوٹو: فائل

اسلام آباد( ویب ڈیسک)چور نے گھر کی تلاشی لی ، کونہ کونہ چھان مارا مگر جب تھوڑی سی نقدی کے سواکچھ نہ ملا تو چور صاحب نے جاتے جاتے اہل خانہ کیلئے خط میں پیغام لکھ کر چھوڑ دیا۔

چور کے مایوس ہونے کا یہ دلچسب وعجیب واقعہ بھارتی ریاست مدھیا پردیش میں پیش آیا،چور ایک سرکاری ملازم کے گھر گھسا تھا لیکن اسے توقع کے برعکس مایوس کا سامنا کرنا پڑا ، گھر سے زیورات نہ مل سکے۔

چور نے سرکاری ملازم کے گھر سے زیادہ نقدی اور سامان نہ ملنے پر ایک طنزیہ خط لکھ کر چھوڑ گیا،کیونکہ کوشش کے باوجود وہ کوئی قیمتی سامان اور زیورات حاصل کرنے میں ناکام رہا تھا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق واردات کے دوران پھر بھی چور ڈپٹی کولیکٹر کے گھرسے30 ہزار روپے اور تھوڑی سی جیولری لے کر فرار ہوگیا لیکن وہ اس پر مطمئن نہیں تھا۔

http://

میڈیا رپورٹس میں بتایا گیاہے کہ فائدہ مند واردات نہ کرسکنے پر چور نے طنز کرتے ہوئے ایک خط لکھا کہ ‘جب پیسے ہی نہیں تھے تو تالا کیوں لگایا تھا’ اور خط کو وہیں چھوڑ گیا۔

واردات کے بعد جب پولیس وہاں پہنچی تو اہل خانہ نے وہ خط پولیس کو بھی دکھایا تاہم چور فرار ہو چکا تھا،پولیس کے مطابق چور کی تلاش جار ی ہے جبکہ نامعلوم شخص کے خلاف ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Comments are closed.

Translate »