بیرون ملک جانے والے پاکستانیوں کوموڈرنا ویکسین لگے گی، اسد عمر

اسلام آباد(زمینی حقائق ڈاٹ کام) امریکہ کی جانب سے پاکستان کو موڈرنا ویکسین کی 25 لاکھ خوراکیں فراہم کردیں، این سی او سی سربراہ اسد عمر نے ویکسین ملنے کے حوالے سے سے بتایا کہ یہ مختص کر دی ہیں .

اسد عمر نے واضح کیا ہے کہ عالمی وباء کورونا وائرس سے تحفظ فراہم کرتی امریکی ویکسین موڈرنا بیرون ممالک ورک اور اسٹڈی ویزا پر جانے والوں کو لگائی جائے گی۔

این سی او سی سربراہ نے ٹوئٹر پر بیان میں کہا کہ امریکی حکومت کی طرف سے 25 لاکھ خوراکیں موڈرنا ویکسین کی ملی ہیں، موڈرنا ویکسین بیرون ممالک ورک اور اسٹڈی ویزا پر جانے والوں کو لگائی جائے گی.

وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی اسد عمر نے کورونا وائرس کے حوالے سے امریکی صدر جو بائیڈن کی ترقی پسندانہ کورونا پالیسی کو قابلِ تعریف بھی قرار دیا۔

پاکستان کو فراہم کردہ موڈرنا ویکسین کی 25 لاکھ خوراکیں گزشتہ روز اسلام آباد پہنچی ہیں، موڈرنا ویکسین کی یہ خوراکیں امریکہ کی طرف سے پاکستان کو عطیہ کی گئیں۔

اس سے قبل بیرون ملک جانے والے شہریوں کو ویکسین لگانے کا عمل بند کر دیا گیا تھا ، انتظامیہ نے 3 جولائی تک ویکسین دستیابی یقینی بنانے کا وعدہ کیا تھا.

بعض شہریوں نے شکایات کی ہیں کہ ہمیں کچھ نہیں بتایا جا رہا ہے کہ ویکسین کب دستیاب ہو گی جب کہ ہیلپ لائن پر کال کرنے پر کہا جا رہا ہے 3 سنٹرز میں ویکسینیشن کا عمل جاری ہے.

یہ اطلاعات بھی ہیں کہ ہیلپ لائن کی جانب سے ایف نائن پارک،پولی کلینک اور ریڈ کریسینٹ کا بتایا گیا تھا مگر تینوں سنٹر میں ویکسینیشن دستیاب نہیں ہے۔

0Shares

Comments are closed.