محی الدین اسلامی یونیورسٹی کی ورچوئل کانفرنس

0
0 0
Read Time:2 Minute, 40 Second

اسلام آباد(ویب ڈیسک)محی الدین اسلامی یونیورسٹی ، اسلام آباد کے زیر اہتمام تعلیم میں ابھرتے ہوئے رجحانات سے متعلق پہلی بین الاقوامی ورچوئل کانفرنس کا انعقاد کیا گیا۔

افتتاحی خطاب وائس چانسلر میجر جنرل (ر) وقار احمد خان نے کیاانہوں نے قومی اور بین الاقوامی مقررین کاکانفرنس میں شرکت پر خیرمقدم کیااور مبارکباد پیش کی۔

انہوں نے کہا کہ اس بین الاقوامی کانفرنس کے انعقاد سے یونیورسٹی تحقیق کے بدلتے ہوئے منظرنامے میں تعلیم کے مستقبل کے رجحانات کا تجزیہ اور ان کا مقابلہ کرنے کے لئے ایک قدم آگے بڑھی ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ کانفرنس قابل عمل رجحانات اور نتائج پیش کرے گی۔ پروفیسر ڈاکٹر محمد جاوید اقبال چیئرمین شعبہ تعلیم محی الدین اسلامی یونیورسٹی نے محکمہ تعلیم کے پیشرفت اور مستقبل کے منصوبوں کے بارے میں بتایا.

ڈاکٹر زیارب محمود نے اس ورچوئل کانفرنس کے مقاصد کو پیش کیا، اور کہا مجموعی طور پر پاکستان ، امریکہ ، کینیڈا ، ملائیشیا ، انڈونیشیا اور سری لنکا سے موصول ہونے والے 59 کل مقالہ جات میں سے مجموعی طور پر 45 قومی اور بین الاقوامی مقالے منتخب ہوئے۔

ڈاکٹر این بی جمانی نائب صدر بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی اسلام آباد پاکستان نے “ہائیر ایجوکیشن میں اوپن ڈسٹنس سیکھنے کا مستقبل” کے بارے میں اپنا نظریہ پیش کیا۔

پروفیسر ڈاکٹر رفاقت علی اکبر ڈائریکٹر انسٹی ٹیوٹ آف ایجوکیشن اینڈ ریسرچ یونیورسٹی پنجاب لاہور نے “21 ویں صدی میں رجحانات اور مسائل” پر توجہ مرکوز کی.

انڈونیشیا کے مقررنے “متعدد انٹیلی جنس اور ان کے طریقوں” پر اپنا کلیدی نوٹ پیش کیا۔ کانفرنس کے سیشنز کی صدارت معروف ماہر تعلیم پروفیسر ڈاکٹر ناصر الدین کوہاٹ یونیورسٹی آف سائنس اینڈ ٹیکنالوجی کوہاٹ پاکستان نے کی.

ہر سیشن کو عملی طور پر پیش کیا گیا جس کے لئے یونیورسٹی نے تمام مقررین کو ایک لنک فراہم کیا ، سیشن کوآرڈینیٹرز ڈاکٹر اقبال نعیم اور نادیہ نذیر نے سیشنز کو موثر اور بہترین اندازسے انتظام کیا۔

سیشن اختتامی تقریب کے انعقاد کے بعد ، محکمہ تعلیم کے ڈاکٹر زیارب محمود نے تمام مقررین، پریزینٹرز اور آرگنائزنگ کمیٹی کا شکریہ ادا کیا۔ ڈاکٹر زیارب نے اس کانفرنس کے لئے ورچوئل سہولیات کی فراہمی پر انچارج آئی سی ٹی ڈاکٹر محمد ابرار اور ان کے ساتھیوں کا شکریہ ادا کیا۔

پروفیسر ڈاکٹر محمد جاوید اقبال چیئرمین شعبہ تعلیم نے تمام قومی ، بین الاقوامی مقررین اور پریزنٹرز کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے اپنی متحرک قیادت پر یونیورسٹی کے میجر جنرل (ر) وقار احمد سے اظہار تشکر کیا۔

انہوں نے پروفیسر ڈاکٹر اسلم اصغر کا رہنمائی پر شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے اپنے مقالہ جات پیش کرنےوالوں کو بھی سراہا۔ورچوئل کانفرنس کے اختتام پر شرکاء میں شیلڈز اور سرٹیفکیٹ کی تقسیم کی گئیں۔

پروفیسر ڈاکٹر محمد جاوید اقبال چیئرمین شعبہ تعلیم محی الدین اسلامی یونیورسٹی آزاد جموں و کشمیر ، ڈاکٹر اظہر اقبال چیئرمین شعبہ تعلیم انٹرنیشنل اسلامی یونیورسٹی اسلام آباد ، ڈاکٹر علی حسین بنگش فیڈرل گورنمنٹ ایجوکیشنل انسٹی ٹیوشنزکینٹ گیریژن ڈائریکٹوریٹ راولپنڈی، ڈاکٹر مخدوم علی سید سابق چیئرمین یونیورسٹی آف کوٹلی آزاد جموں و کشمیر ، ڈاکٹر زیرب محمود ایچ ڈی محی الدین اسلامی یونیورسٹی آزاد جموں کشمیر ، ڈاکٹر فضل الرحمن چیئرمین ارلی چائلڈ ایجوکیشن(ای سی ای)و ٹیچرز ایجوکیشن علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی اسلام آباد اور ڈاکٹر ناصر کیانی یونیورسٹی کوٹلی آزاد جموں و کشمیرنے نے سیشنز کی صدارت کی۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
0Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »