خواجہ آصف کے آصف زرداری کیخلاف بیان پر نواز شریف کا موقف

0
0 0
Read Time:1 Minute, 32 Second

فوٹو:فائل

لندن (ویب ڈیسک )مسلم لیگ (ن) کے قائد و نواز شریف آصف زرداری سے متعلق اپنی پارٹی کے سینئر رہنما خواجہ آصف کے بیان پر نالاں ہیں ان کا کہنا تھا کہ ہماری پارٹی کی بالکل یہ پالیسی نہیں ہے۔

نواز شریف نے اس حوالے سے لندن میں میڈیا سے گفتگو کی ہے نواز شریف کا کہنا تھا کہ دل پر ایسی باتیں لگی ہیں، جب دل زخمی ہو تو ایسی باتیں تکلیف دیتی ہیں۔

سابق وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ آصف زداری کے لیے دل میں بڑا احترام ہے، وہ پی ڈی ایم کا حصہ ہیں، ان کا دل سے احترام کرتا ہوں اور یہ بھی کہ ہمارا کاز اس سے بڑا ہے۔

دوسری جانب پاکستان پیپلزپارٹی کے رہنما قمر زمان کائرہ نے بھی ایک ٹی وی پروگرام میں خواجہ آصف کے بیان پر ردعمل میں کہا کہ ماضی کے حوالے سے دیکھا جائے تو یقین نہیں ہوگا لیکن ہم ماضی میں کھڑے نہیں ہوسکتے، ہر جماعت نے اپنے طور پر ماضی سے سیکھا ہے۔

اس سے قبل خواجہ آصف نے نجی ٹی وی کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ مجھے آج بھی آصف علی زرداری پر تحفظات ہیں، ان کے بارے میں میری رائے تبدیل نہیں ہوئی۔

خواجہ آصف نے کہا کہ آصف زرداری کے بارے میں میری رائے تبدیل نہیں ہوئی، بار بار کہوں گا کہ مجھے آصف زرداری پر یقین نہیں ہے، آج بھی ان پر تحفظات ہیں، بلاول بھٹو زرداری کا نام لیے بغیر کہا کہ میں نوجوان پر یقین کرنا چاہوں گا۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »
en_USEnglish