بھارتی طیارے مار گرانے والے ہیروز کے لیےاعزازات کا اعلان

11
0 0
Read Time:1 Minute, 12 Second

اسلام آباد(ویب ڈیسک)  پلوامہ واقعہ کے بعد بھارت کو شکست دینے پر صدر مملکت عارف علوی نے تینوں فورسز کو اعزازات سے نوازا ہے۔

ونگ کمانڈر نعمان علی خان کو ستارہ جرات سے نوازا گیا، انہوں نے بھارتی پائلٹ ابھی نندن کا مگ 21 گرایا تھا، جب کہ اسکواڈرن لیڈر حسن محمود صدیقی کو بھی تمغہ جرات سے نوازا گیا، انہوں نے دوسرا بھارتی جہاز گرایا تھا جس کا ملبہ مقبوضہ کشمیر میں گرا تھا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق صدر پاکستان کی جانب سے تینوں مسلح افواج کے افسران اور جوانوں کو جرات و بہادری پر اعزازات سے نوازا گیا۔

23 کو ہلا ل امتیاز ملٹری اور 112 کو ستارہ امتیاز ملٹری کے اعزازات ملے، تینوں مسلح افواج کو تفویض کردہ اعزازات میں 8 ستارہ بسالت اور 88 تمغہ بسالت بھی شامل ہیں۔

  تینوں مسلح افواج کو 94 امتیازی اسناد اور 113 چیف آف آرمی اسٹاف تعارفی کارڈز بھی عطا کیے گئے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ایک ستارہ جرات اور 2 تمغہ جرات پاک فضائیہ کے ہیروز کے حصے میں آئے، قومی ہیرو ونگ کمانڈر محمد نعمان علی خان کو ستارہ جرات سے نوازا گیا ہے۔

گروپ کیپٹن فہیم احمد کو تمغہ جرات عطا کیا گیا ہے اور اسکوارڈن لیڈر حسن محمود صدیقی کو بھی تمغہ جرات تفویض کیا گیا ہے۔  آئی ایس پی آر کے کرنل شفیق ملک کو اعزازی سند دی گہی، شہداء کے اعزازات ان کے لواحقین نے وصول کئے۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *