طیب اردوان نے ایک بیٹی کی اپیل پرایئر ایمبولینس سویڈن بھیج دی

14
0 0
Read Time:2 Minute, 15 Second

فوٹو:ٹوئٹرترکی اردو، ڈی ایچ اے

انقرہ ( زمینی حقائق ڈاٹ کام) ترک حکومت نے بیٹیوں کی درخواست پرسویڈن میں پھنسے کورونا وائرس میں مبتلا والد کو ایئر ایمبولینس کے زریعے وطن واپس لا کر سب کو حیران کردیا، سویڈن نے 47سالہ مریض ایمرولا گلوسکن کا علان کرنے سے انکار کردیا تھا۔

ایمرولا گلوسکن ترک نژاد اور سویڈن میں رہائش پذیر تھا ہے جس کے بیمار ہونے پر اس کی بیٹی سمیرا نے اسپتال کالز کیں کوئی جواب نہ ملنے پر سوشل میڈیا پر باپ کی ویڈیو ڈال کر مدد کی اپیل کی تھی۔

ترک صدر کی ہدایت پرترکی کے وزیر صحت فاریتن کوکا نے فوری ایکشن لیا اس دوران سٹاک ہوم میں ترکش سفارتخانہ کے رابطے سے مریض کو سویڈن کے اسپتال میں پہنچا یا گیا جہاں اس کا کورونا وائرس کا ٹیسٹ مثبت آنے پر حکام نے علاج کرنے سے انکار کردیا۔

اس دوران دوسری بیٹی نیترک نے حکومت اور ترک صدر رجب طیب اروان سے مدد کی درخواست کی تو حکومت نے اس کا فوری جواب دیا اور ایئر ایمبولینس اتوار کو جو مریض کو اس کے تین بچوں سمیت واپس انقرہ لے آئی۔

47سالہ مریض ایمرولا گلوسکن کو انقرہ کے سحر اسپتال میں داخل کردیا گیا، متاثر کن بات یہ ہے کہ سوشل میڈیا پر ہی ترک شہری کی بیٹی سے وزیر صحت نے رابطہ کرکے انھیں بتایا کہ ہم آپ کے والد کو واپس لے کر آرہے ہیں۔

اس دوران ترکش وزیر صحت مسلسل کورونا میں مبتلا ترک شہری کی بیٹیوں سے رابطے میں رہے اور ان کے والد کی جلد صحت یابی کیلئے صدر رجب طیب اردوان کی طرف سے بھی نیک خواہشات کا پیغام دیا ۔

ایمرولا گلوسکن کی بیٹیوں نے فوری ایکشن لینے ، والد کو واپس ترکی لاکر علاج شروع کرنے پر ترکی کے صدررجب طیب اردوان اور وزیر صحت ،فاریتن کوکا شکریہ ادا کیا۔

واضح رہے چین سے شروع ہونے والا کورونا وائرس اب تک 2سے زائد ممالک میں پھیل چکا ہے اور اب تک دنیا بھر میں2لاکھ26ہزارلوگ ہلاک ہو چکے ہیں۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »