وزیراعظم عمران خان سے ارکان اسمبلی صالح محمد اور جنید اکبر کی ملاقات

28
0 0
Read Time:1 Minute, 22 Second

فوٹو:سکرین گریب

اسلام آباد(زمینی حقائق ڈاٹ کام)مانسہرہ سے قومی اسمبلی کے رکن صالح محمد اور رکن اسمبلی جنید اکبر نے وزیرِ اعظم عمران خان سے ملاقات کی ہے او ر ملک بھر میں کورونا وائرس کے حوالے سے بات چیت کی گئی۔

ملاقات کے دوران ارکان قومی اسمبلی نے وزیرِ اعظم کو اپنے اپنے حلقوں میں کورونا وائرس کی صورتحال کے بارے میں آگاہ کیا، اس موقع پرعلاقے کی مجموعی صورتحال اور عوامی مسائل پر بھی تبادلہ خیال کیاگیا۔

ارکان قومی اسمبلی نے کورونا وائرس کی صورتحال میں احساس ایمرجنسی کیش پروگرام کے تحت کمزور طبقوں کو ریلیف و مالی معاونت فراہم کرنے کے حکومتی فیصلے کو سراہا۔

وزیرِ اعظم عمران خان نے ممبران قومی اسمبلی کو ہدایت کی کہ وہ مشکل کی اس گھڑی میں اپنے حلقے کی عوام کو ریلیف فراہم کرنے میں متحرک کردار ادا کریں۔

ملاقات کے دوران مانسہرہ سے رکن قومی اسمبلی صالح محمد نے مانسہرہ میں کورونا وائرس کے کیسز اور ان کے علاج معالجے کے بارے میں تفصیلات سے آگا ہ کیا ۔

ذرائع کے مطابق ملاقات میں وزیراعظم نے کہا کہ حکومتی ارکان پارلیمنٹ ہی حکومت ہیں ہر جگہ میں اور وزراء یا امدادی ادارے نہیں پہنچ سکتے اس لئے آپ سب کی ذمہ داری ہے کہ آپ لوگوں کی مددکریں۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »
en_USEnglish