زرداری نے استعمال کرکے ڈسٹ بین میں پھینک دیا،فردوس عاشق

0
0 0
Read Time:1 Minute, 28 Second

اسلام آباد( زمینی حقائق ڈاٹ کام)حکومت کا سوشل میڈیا پر تبصروں کے علاوہ ابھی تک لانگ مارچ ملتوی پر باضابط ردعمل سامنے نہیں آیا تاہم صوبائی مشیر فردوس عاشق اعوان نے بڑے سخت الفاظ میں اپوزیشن اتحاد کے فیصلے پر تبصرہ کیاہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر بیان میں وزیراعلیٰ پنجاب کی معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ پی ڈی ایم کی دیگر جماعتیں سیاسی نابالغوں کے ہاتھوں یرغمال بنی ہیں۔

مفرور کی مغرور بیٹی آر پار کرتے مکافات عمل کا شکار ہوگئی



انھوں نے کہا کہ آصف علی زرداری نے انہیں ٹشو پیپر کی طرح استعمال کرکے سیاسی ڈسٹ بن میں پھینک دیا۔ مفرور کی مغرور بیٹی آر پار کرتے کرتے مکافات عمل کا شکار ہوگئی۔

ان کا کہنا ہے کہ اپوزیشن جماعتوں کااتحاد پی ڈی ایم اس وقت آئی سی یو پہنچ چکی ہے، بھی وقت پی ڈی ایم کی موت کی خبر آسکتی ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ کتنا بدنصیب ہے وہ شخص جو 3بار کا وزیراعظم ہے خود کو دھرتی کا سپوت تو کہتا ہے مگر وطن واپس آنے کو تیار نہیں ہے۔

اگر پی ڈی ایم کی جماعتیں استعفے نہیں دے رہیں تو فضل الرحمن خود پی ڈی ایم کی صدارت چھوڑ کر استعفیٰ انکے منہ پر ماریں۔ اپوزیشن جو چاہے حربے آزمائے انشااللہ جیت عوام کی ہوگی اور عمران خان سرخرو ہونگے۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
0Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »