گلوکارہ میشا شفیع کو 3سال قید کی سزا ؟ ردعمل آگیا

0
0 0
Read Time:1 Minute, 35 Second


کراچی( ویب ڈسک)بھارتی میڈیا نے دعویٰ کیا ہے کہ پاکستانی گلوکارہ میشا شفیع کو 3 سال قید کی سزا ہو گئی ہے جس کے جواب میں میشاشفیع کو وضاحت جاری کرنا پڑی ہے۔

پاکستانی گلوکارہ نے بھارتی میڈیا پر 3 سال قید کی سزا کی خبر سامنے آنے کے بعد اپنے آفیشل سوشل میڈیا اکاؤنٹس کے ذریعے ان خبروں کی تردید کی جس کے ساتھ

واضح رہے میشا شفیع کی جانب سے علی ظفر پر جنسی ہراساں کیے جانے کا الزام لگایا گیا تھا جس کے بعد علی ظفر نے گلوکارہ پر ہتک عزت کا دعویٰ دائر کیا تھا تاہم کیس تا حال زیر سماعت ہے اور گواہوں کے بیانات قلمبند ہورہے ہیں۔

بھارتی میڈیا میں میشاشفیع کو سزا کی خبر کے سامنے آنے کے بعد سوشل میڈیا پر ایک ہل چل مچ گئی اور میشا شفیع کا نام بھی ٹوئٹر پر ٹرینڈ کرنے لگا جب کہ صارفین کی جانب سے بھی رد عمل سامنے آنے لگا ۔

اس پرگلوکارہ میشا شفیع نے یہ بھی لکھا کہ ہراساں ہونے سے زیادہ مشکل اس کے بارے میں بولنا ہے، یہی وجہ ہے کہ ہم آخر میں خاموش ہو جاتے ہیں۔

اس موقع پر میشا شفیع نے ان تمام تر لوگوں کے لیے محبت اور یکجہتی کا اظہار بھی کیا جو ہراسگی کے بعد اپنی آواز بلند کرتے ہیں۔

میشا شفیع کے ٹوئٹر پر ان خبروں اور اخبارات کی تفصیل بھی موجود ہے جن میں یہ دعویٰ کیا گیاہے کہ می ٹو مہم میں شامل پاکستانی گلوکارہ کو تین سال قید کی سزا سنادی گئی ہے۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
0Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »