کانگو، پاک فوج نے سیلاب میں پھنسے2ہزار افراد کو بچا لیا

16
0 0
Read Time:1 Minute, 53 Second

فوٹو: سکرین گریب آئی ایس پی آر

راولپنڈی (زمینی حقائق ڈاٹ کام)اقوام متحدہ کی امن مشن میں شامل پاک فوج کے امن دستوں نے کانگو میں سیلاب میں پھنسے ہوئے 2000 سے زائد افراد کو بچالیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کی طرف سے جاری اعلامیہ کے مطابق پاکستانی امن دستوں کی کانگو میں بھرپور امدادی کارروائیاں جاری ہیں اور اب تک پاک فوج کے جوانوں نے کانگومیں سیلاب میں پھنسے 2000 سے زائد افراد کوریسکیو کرلیا ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق افریقی ملک کانگو کے اویرا ریجن میں سیلاب کے باعث ہزاروں گھروں کو نقصان پہنچا اور 75 ہزار سے زائد افراد متاثر ہوئے ہیں اور لوگوں کو شدید مشکلات درپیش ہیں۔

اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ امن مشن میں شامل پاکستانی دستوں نے فوری طور پر امدادی سرگرمیاں شروع کردی تھیں لوگوں کے سیلاب سے نکالنے کے علاوہ متاثرہ آبادی کو ادویات و خوراک بھی فراہم کی گئی۔

من دستوں میں پاکستان کے 4 ہزار سے زائد جوان خدمات انجام دے رہے ہیں، اب تک 157 پاکستانیوں نے مختلف یو این امن مشنز کے دوران اپنی جانیں قربان کی ہیں، پاکستانی امن دستوں کی کوششوں کو اقوام متحدہ میں بھی سراہا گیا۔

اعلامیہ کے علاوہ ڈی جی آئی ایس پی آر کی طرف سے کانگو میں سیلاب متاثرین کو ریسکیو کرتے ہوئے مختلف مناظر بھی دکھائے گئے ہیں جن میں پاک فوج کے دستے سیلاب سے لوگوں کو نکال رہے ہیں۔

یاد رہے پاک فوج کی دنیا بھر میں اقوام متحدہ کے امن مشن پر ہوتے ہوئے خدمات کو اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتونیو گوٹریس نے بھی شاندار الفاظ میں خراج تحسین پیش کیا تھا۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »