ترکی میں پاکستان کیلئے جدید جنگی بحری جہازوں کی تیاری شروع

0
0 0
Read Time:1 Minute, 42 Second

استنبول (ویب ڈیسک)ترکی نے پاکستان کیلئے تیسرے جدید جنگی بحری جہاز کی تیاری شروع کی ہے،دونوں ممالک کے درمیان طے پائے معاہدے کے تحت 2 جنگی بحری جہاز ترکی میں اور 2 پاکستان میں تیار کئے جائیں گے۔

ترکش میڈیا کے مطابق ترکی ایک جنگی بحری جہاز پاکستان کے حوالے کر چکا، دوسرے جنگی بحری جہاز کی تیاری پاکستان میں جاری ہے، اس کیلئے ترک ٹیکنالوجی پاکستان منتقل کی جا چکی۔ جبکہ تیسرے جنگی بحری جہاز کی تیاری اب ترکی میں شروع ہوگئی۔

اس حوالے سے ترکی کے شہر استنبول کے ڈارک یارڈ ہیڈکوارٹر میں ایک خصوصی تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں ترکی کے صدر رجب طیب اردگان اور ترکی میں تعینات پاکستان کے سفیر سائرس سجاد قاضی نے بھی شرکت کی۔

تقریب دوران پاکستان کے لیے بنائے جانے والے جنگی بحری جہاز کی تیاری کا افتتاح کرتے ہوئے ترک صدر نے کہا کہ پاکستان سمیت اپنے اتحادیوں کی دفاعی ضروریات کو ہر ممکن طریقے سے پورا کریں گے۔ برادر ملک پاکستان اور ترکی کے تعلقات ہر سطح پر انتہائی مضبوط ہیں۔

طیب اردگان نے کہا کہ ترکی اور پاکستان دونوں ایک مشکل ترین جغرافیائی حدود میں واقع ممالک ہیں اور دونوں ملکوں کو ایک طرح کے چیلنجز کا سامنا ہے۔ دفاعی شعبے میں خود مختار اور ٹیکنالوجی کے اعتبار سے خود کفیل نہ ہونے ہونے والی اقوام اپنے مستقبل کی جانب اعتماد کے ساتھ نہیں دیکھ سکتیں۔

انھوں نے کہا ترکی اپنے دوستوں کے حقوق کا تحفظ کرسکنے کیلئے اپنی طاقت کو بلند ترین سطح پر برقرار رکھنے پر مجبور ہے
ترک صدر نے کہا کہ ہم بری اور سمندی فوجی ساز و سامان میں خود کفیل بننے کے ساتھ ساتھ اپنے دوست اور اتحادی ممالک کی ضروریات کو بھی پورا کرنے کے قابل ہو چکے ہیں۔

ترکی ان 10 ممالک میں شامل ہے جو جنگ بحری جہازوں کی ڈیزائننگ ، ان کی پیداوار اور برآمد کرنے کے قابل ہیں۔ یہاں یہ واضح رہے کہ پاکستان اور ترکی کے دفاعی تعلقات حالیہ کچھ عرصے کے دوران مزید فروغ پائے ہیں۔

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
0Shares

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »